att vara hatad helt utan anledning


hej, det var super att se Florida, jag diggar hans låtar Elevator och Low grymt mycket! det var galet inne i publiken, gängfighter och massa borttappade barn m.m. så vi klämde oss igenom hela jävla vägen ut, jobbigt!

sen gick vi mot slussen där jag såg en kille som flamsade runt jag bah: haha värsta gurra! och det var det också! så jag och ingeborg chillade runt med gurra typ överallt på söder, sen skulle gurra träffa en polare som visade sig vara.........dun dun dun.....robin(!?) av alla människor så måste mitt förra på g vara bra kompis med killen som spridit rykten om mig och är allmänt dum i huvet och otrevlig mot mig? han vill typ inte ens snacka med en av mina bra kompisar mimi när hon är med mig? jag har aldrig i hela mitt liv pratat med honom? haha det gör bara honom en idiot som dömmer folk. tönt.

Kommentarer
Postat av: mimi

NEJ DU DRIVER?! hur fan känner dom varandra? snälla säg inte att han har börjat umgås med alla från maria e. asså hur lågt kan dom sjunka egentligen? :/

2008-08-17 @ 17:15:43
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: milou

HAHA fråga inte miiiiiiiiig hahahahahahhaha

2008-08-18 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0