måste bli van med att gå upp 7:30

hejsan gick precis upp, låter otroligt olovande eftersom jag typ börjar i skolan imorn.. jag gråter inombords. då ska jag typ gå upp 7:30(!?) orkaa det! min kusin gjorde precis sönder min älskade plattång, men hennes pappa fixade den, jag blev lite rädd att den inte skulle klara sig. mamma frågade mig precis när jag kom hem igår, haha hon bryr sig inte så mycket när jag ska komma hem nu när det är sommarlov men pappa är typ överdrivet, han bah klockan blablabla och sen ska du ha mobilen på och sen om du e hos nån ska du skicka hemnummret (....) aja, men jag kom ju inte sent, typ halv ett, ett. vet inte direkt vad jag ska göra idag, vädret suuuger. vill sola, ingeborg ville också sola, kanske ska göra det? igår sa ingeborg serröst till mig: milou, om du fortsätter såhär, kommer du får cancer(!) det är ju bara brunhet!

Kommentarer
Postat av: The Notebook

haha, vaah sa ja!? :S

XD

2008-08-18 @ 07:05:44
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0