nej tack jag super inte

hej igen, det blev inte som jag hade hoppats faktiskt. jag trodde vi skulle hänga i kungsan (även om det sög) och typ gå runt på stan, men mimis kompis jolio ville festa (...) eftersom jag inte dricker tycker jag det är viktigt att hålla fast vid det och inte säga att jag inte gör nått och sen gör det, dels va festen i farsta och jag skulle vara hemma till tolv. jag trodde mimi skulle stanna men hon ville gå på festen så jag fick åka hem till slussen igen. ibland suger allt. men jag är glad att jag inte följde med för min pappa blev glad att jag kom hem tidigare och det är skönt att bara ta det lungt hemma. iallafall blev det inte som jag trodde och jag trodde faktiskt inte att mimi skulle följa med :) men men, jag får väl hitta på nått här hemma. ha det bäst, gå inte och sup på fest!

/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaa milou! :)

2008-08-30 @ 21:53:47
Postat av: Elli

Ja verkligen bra milou! By by dubbel moral right?

2008-08-30 @ 23:41:03
Postat av: Cliss

Man ska inte dricka heller! Inte ens om man är vuxen...så det så :)

2008-08-31 @ 17:55:02
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/
Postat av: mimi

milou, förlåt mig. visste verkligen inte hur jag skulle göra :( vi pratar sen <3

2008-08-31 @ 19:56:53
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: KEK

HAHAHA. JÄVLA FJANT. DRICKER INTE.

LOLOLOL

2008-08-31 @ 21:47:24
Postat av: mimi

fan vad omogen kommentar, det är ju du som är töntig som tror att du är cool för att du drickar jävla hippie

2008-09-01 @ 10:09:32
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0