sorry för dålig uppdatering!


Hej alla mina älsklingar! Här är lite udda egopics från idag ^^ just nu sitter jag i mitt nya rum och jag och min storebrorsa rensar och laddar ner photoshop till min laptop! :) kanske ni får se snyggare bilder sen(!) idag var jag med maja och ingeborg, vi chillade hemma hos mig och lite sånt, sen åt jag pizza med familjen. jag fick spader att jag inte kunde ringa nån (för min mobil e på lagning, min lånemobil e borta och min andra mobil har inget kontantkort) så jag sprang och laddade på min 3dje mobil (......) iallafall, så alla som e intresserade av mitt liv kan ju ringa på min comviqmobil! ja, de va typ det :) ha en trevlans kväll!

Kommentarer
Postat av: cissi

varför bytte du ifrån devote?

2008-08-22 @ 23:00:18
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0