update

Tjo katter! idag leker jag lite, whats up with the snebena? hehe, aja man får väl testa lite grejer eller hur? idag har jag tvättat massa kläder, och jag har mitt favoritlinne från Monki (det vita skitstora) och jeansshorts. mimi är i duschen hemma hos sig och vi ska träffas snart! sen kommer ingeborg och lite senare kommer RUFFSI! vi har inte sätts på åår känns det som! me love ruffsi, mimi och ingeborg. pappa sa nått om att ottilias mamma (min faster) ska sova här? hon kommer typ från skåne nu? kommer ottilia? jag vet inte :) aja, ha det bäst!
/m 

Kommentarer
Postat av: ruffsi

MILOUU JAG ÄLSKAR DIIIFG :)<3

2008-08-24 @ 11:44:04
URL: http://rufsitufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0