om jag dör av solariumcancer dör jag snyggare än en rökare.


jag blir brun med blixt! jag älskar att inte ha smink!

hej mina gulliga men  läsare! nu är jag hemma från en middag med ingeborg och hennes familj på Oliven -pizzaresturang.det var supergott och trevligt. sen drog vi till mitt favvosolarium och solade. jag tog 8 minuter medans ingeborg slog på stor och la i 50:- och fick 20 minuter! ja, sen satt vi där och snackade en timme. helt plötsligt var det helt svart ute(!?) jävla svarta sverige. sen gick vi skillda vägar. men vi ses imorn för jag ska till henne på morgonen :)
jag säger som ingeborg "fan alla gamlingar dör ju ändå av nån jävla sjukdom, cancer av solarium gör väl fan ingen skillnad än nått annat!?" låter perfekt i mina öron!

jag piercade min navel själv en gång, jag tog ut den.

ville bara skrika lite att min kompis mimi har en blogg och hon äger! hon är klart en förebild för mig! jag älskar henne för hon e bäst. så är det!

lite brun?

Kommentarer
Postat av: mimi

HAHA, milouuuuuuu jävla neger. jag älskar dig!

2008-08-18 @ 19:41:40
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grr, Milou goes Stripp mode :)

2008-08-18 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0