1 december!

hallå!
idag var det livräddning på g i skolan, simmade typ minst 1000 meter :P fett duktigt! jag är så otränad/dålig kondis.. shit va jobbigt det var, efter 2 längder ville jag dö! sen efter livräddningen satt jag i jacuzzin med killarna i typ en och en halv timme :) och nån askonstig man som typ sa att jag skulle passa som porrstjärna(?!) okey..
sen käkade vi mcdonalds och gled tillbaka till skolan :) gick på spanskan i 45 minuter och svenskan körde vi drama istället! det var najs, satt mest och lirade gitarr :D me love! ush pallar inte skolskiten.

efter skolan träffade jag linda och vi gick och snackade om livet som vanligt :P haha! drog till Espresso House skrapan, beställde en fet varmchoklad med marsmallows :D sen letade vi julklappar, hittade inget :( aja, sen blev det sent och jag drog hem och lagade middag till familjen! idag kom tågbilljetterna till växsjö/småland, dit jag ofta åker till mina kusiner :) den ända skillnaden är att denna gång ska jag åka x2000 med zeke.. ensam! kommer dö, vi kommer säkert slåss. vi e lika ego så det kommer bli bitchfight BIG time ;) hehe! åker dit dagen efter jul :) så först fira med scocco's här i pappas lägenhet och sen dagen efter i småland med mammas sida :) färgade utväxten lite nyss också ^^ ser fram emot jul!! ha det bäst, kram.


nu vill jag stolt presentera min käre farbror Mauro Scocco med låten Sarah
!
u rock.



peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0