17 december 22:53

hejsan! idag hade vi chilldag i skolan, var på bio, biofilmen gick sönder efter 1,5 timme så vi fick gå.. måste se om allt efter jul med klassen. sen hade vi hemkunskap i 30 min, åt pepparkakor och städade, det var min sista hemkunskap i knorra nånsin! :( sen gick jag och alice och köpte hårfärg, inpackning och hon köpte en foundation, vi pratade om killar (hennes crush på killen i twilight) haha! sen mosade vi i oss massa lussebullar med socker och färgade mitt hår, det blev lite missfärgat igår så nu e det bra! :D tvättade precis det och hade inpackning så nu e de inte sådär nyfärgat tort. sen klockan 5 åkte jag, becca, melissa och linda till lindas frisör. becca och melissa gick typ direkt. jag satt kvar i...........TRE TIMMAR! jag var där och väntade från 5 till 8! grymt länge, men det var ok :) stickade, snackade m.m, bara jag får umgås med en kompis e det roligt! bättre att sitta där än att gå hem o vara ensam. sen blev jag grymt trött när jag satt i soffan där på klipoteket.. jag kunde knappt öppna ögonlocken! haha, dreggigt värre. sen fick jag kaffe, vi åkte hem och en nöjd linda åkte med nya folieslingor och kortare hår till vasastan och jag gittade till södishmalm. åt pasta pesto själv och kollade på the hills <3 ska kolla på knorras hemsida när jag börjar imorn :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Nejnej, WRONG i texten. Åkte hem till Årsta, till far min! Höhö

2008-12-18 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0