2 december!

tjoho! 
idag var jag i skolan, hade boring typ :) sen lucia till klockan fyra och sen träffade jag linda på weynes, hon var där med axel n, becca, robin fredriksson och en annan tjej. då tog vi vårt pick och pack och drog till city! gallerian mest :P köpte julklapp till min bror Zeke! han blir nog glad, var rätt lätt. linda köpte inget idag inte :) sen fikade vi, 2 feta brownies med mjukglass på (heaven!), HAHA sen kom typ största peddot som överdriver kikade på oss, sen när vi skrattade jättehögt åt han så smög han sig runt oss :S typ i nån halv cirkel och typ kollade på oss varanan sekund, haha! det kanske var taskigt att skratta men kul var det fan! delade ut "tomtarna" i klassen, man ska alltså vara extra snäll mot nån i klassen, jag fick ***** tss. nu ska jag gååååå, hej!


ett år sen, lucia :)

Kommentarer
Postat av: Gubben med runda glasögonen på gallerian

Ni var ju så söta små flickor .. hheheeh

2008-12-02 @ 23:43:32
Postat av: Anonym

2008-12-03 @ 00:05:10
Postat av: milou svarar ;)

MEN UUUUSH! HAHAHAHA <3

2008-12-03 @ 00:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0