20 december

hej alla bloggläsare =) pratade precis med linda i telefonen, hon träffade erik i mataffären i åre!!! gosh jag dör <3 hihi, hon ska höra av sig till mig med allt som händer där dom 2 framtida veckorna :) hehe. den 24/12 ska jag fira jul med hela scocco släkten och vår lilla familj hemma hos oss på slussen, sen dagen efter det åker jag och zeke ensamma ner till småland - växsjö och är där en vecka. så riktiga jul med pappa och dagen efter med släkt i småland! ska bli kul, ser inte fram emot tågresan med zeke, han är som en tonårsbrud, wajnar hela tiden xD

jag har inte önskat mig mycket i år, roligare med överraskningar men det här är vad jag önskar mig nu i jul:
  • kamera av mamma
  • tatuering av pappa
  • klocka av pappa
  • presentkort på Monki av mormor
p.s! vad tycks om min nya bloggdesign jag gjort? =)




...och min nya tatueringsidé, forever young?

Kommentarer
Postat av: ...

lugmair är en roligare tatuering än frever young:) tycker jag iallafall...

2008-12-20 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0