3 december

hemma, tänkte inte direkt skriva värsta långa skiten men en liten resume. hade tex syslöjd idag, lackade sönder på att bigitta satte G på mig, jag förtjänar grymt mycket högre, hon har dels gett mig falska förhoppningar på ett högt betyg. fuck. sen gick jag och träffade linda och elin :) vi köpte julklappar, tihi! hittade en grej till mamma, men ska köpa lite grejer som ska höra till den saken :) linda köpte till hennes mamma och syster så skönt, nu har vi båda 2 st i familjen avklarade! kul är det, både att köpa och ge! sen var vi på monki kanske nån timme, flummade som fan HAHA! elin jag och linda hade typ fulaste mössorna och typ asgarvade i timmar till allt, haha! jag drack en julig chailatte också :D (a) gosh, längtar till gymnasiet! :D men ändå inte liksom. man kan ju göra fetaste makeovern och ingen skulle märka för man har inte sätt en jävel förrut liksom. aja xD kram!


vad tycker ni om min alibabalook? glödhet säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0