lucia & idol day

lucia idag :) jippie, eller? äsh, sjöng falskt men what ever man hör ju inte vem de e så ;) gjorde klart stickningen igår, tog bara 1 och en halv dag :) hehe!

kevin vann idol 2008, som ni vet ska jag söka nästa år, e rädd för att jag blir en av dom som gör bort sig, men skit samma någon garvar ju isånnafall eller hur? milou lugmair, vinnare av idol 2009, fast jag vet inte om jag vill vinna, eller jo, men vinna de känns så stämplat, liksom nu måste du låta som idol-agnes liksom :P jaja, vill uuuuut! pappa sover, zeke e emo och jag e här inne.. och har tråkigt. linda e hos lisa bolle med sandra och alla har typ massa kul men inte jag.. imorn får vi hitta på nått sjuktkul linda och alla andra som vill haka på <3 puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0