stop bringing people down

fick precis en kommentar på en rikigt gammal videoblogg, känns totalt onödigt att ens kommentera såhär men det rör mig inte ett dugg, jag anser att folk som verkligen klagar på andra kanske inte är så himlans nöjd med sig själv oftast är det så men ibland inte vad vet jag.

pysen92 skrev:
FY FAN va ptetiskt liv!!!! jag har inget smink " bara mascara"..jag ska bara äta nyttiga saker.inte BRÖD!? de e asnyttigt å det behöver man..å inget billigt nyttigt matställe..det enda som är nyttigt är typ pastasallad om man ska snakka nyttiga uteställen..08 = hjärndöda..de e dom som sänker det samanlagda resultatet av svenskars IQ!!!

miouvideo skrev:
men du e ju själv så jävla nöt så det finns inte, palla att du ska klanka ner på andra för att ha lite kul once in a while :P du verkar ju inte vara så nöjd med dig själv när du säger så :P hejdå

okej jag kanske inte var så snäll heller men jag tycker verkligen det är onödigt att ens skriva nått isånnafall, typ som nu. jag satt och kollade på covers på youtube, en rätt tjocktjej med en fin röst då i videon hade hon en träningscykel i bakgrunden då hade nån kommenterat att hon borde typ ta sitt feta ärsle och träna istället för att sjunga att cykeln va till för att andvändas?! men liksom lägg ner, tjejen har väl redan massa komplex eller tankar om det som det är, låt henne vara :S


p.s! jag älskar Adriana Lima <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0