15 december

hello!
va i skolan. gjorde matteprov, fick g, blev nöjd, fick tillbaka gympaprov, fick kefft, fast de va lungt, fick svenskanovellen tillbaka, fick g, blev missnöjd. drog med maja, ingeborg, kornet & elli, var på Tully's.


okej, en kort resume. sen var vi på tullys typ rätt länge, frågade om jobb där, fick typ det? han tog mitt nummer, han hör väl av sig förhoppningsvis =) blir najs om det blir av. mamma kom hit och kollade på mitt rum, hon diggade det, nu sitter pappa o mamma o pratar om deras skillsmässa haha, liksom 7 år senare.. haha lol. i wanna make 2 tattoos :D haha de e bara för att jag kollar så mycket på Miami ink :D juste, linda sov här igår, var supermysigt!! vi satt uppe och kollade på miami ink sen på morgonen tog vi 15 min o klädde på oss, smink o sånt. sen 8 var vi i knorra och åt frulle :) de e najs, choklad o en macka, gratis! fett najs :) bra att hon går i skola så himla nära, me love u! :D hoppas dina dansgrejer o manifestation gick bra :P hehe, juste du lånade min hippieklänning xD nu ska jag kolla på miami iiiink <3 hugs


Kommentarer
Postat av: linda

det gick typ prima, men idag är det dags för dansen! tagga till haha <3

2008-12-16 @ 11:53:03
Postat av: Felic

2008-12-16 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0