30 december

hola guapos! ville bara säga tack till dom få men snälla kommentarerna :) det värmer!

idag var vi på olles (min kusin) hockeymatch, typ min första ^^ tyvärr förlorade dom med 0-12 :/ surt! men men, försökte göra en videoblogg nyss men den blev bara konstig, det är lätt att man inte e sig själv dom där få minutrarna :P i den nämnde jag under hur lång tid jag bloggat, det är 2 år i augusti 09 så ungefär 1,5 år nu då =) känns kul men konstigt att man fortsatt. då jag gjorde min första blogg var jag  alltid med klara & hilma, nu är jag verkligen aldrig de så :P things change ^^ juste, sen var vi på systemet o köpte massa haha, mamma köpte en champange till mig xD en sån där asliten ^^ haha! hon bah du e ju snart 16 lr hur?

idag köpte jag ännu mer saker, kommer vara rätt fattig i januari, eller nu är alla pengar borta. haha! men jag tycker man ska ha kul med sina pengar! palla sitta på en fet hög cash o va trisst :D todays köp var ett par nya örhängen mina typ 20 spänns pärlörhängen e ju gone, men lika bra dom e trissta. köpte fetare pärlor med blingbling runt ;) festade till det lite, hehe.


Kommentarer
Postat av: Bianca

Milou, jag älskar din blogg!!!!! Jag älskade din novell också, du är så himla rolig när du skriver vet du om det? Hehe, nu vet du i alla fall!

Kram och gott nytt år!!!!! (Gud vad mycket utropstecken, men det är du värd :P)

2008-12-30 @ 21:44:28
URL: http://scarlettbianca.blogg.se/
Postat av: milou

HAHAHAHAHHAHHAHA, men gud tack XD me like din blogg meeeeee!!!!!!!!!! hehehehe, gott nytt år på dig snyggo <3

2008-12-30 @ 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0