bloggen och året

många tycker nog min blogg är rätt värdelös =) men det spelar inte så mycket om dom som läser jag bloggar helt enkelt för mig själv, komma ihåg vad man gör om dagarna, man kan kolla tillbaka i arkivet later down the road och så. sen om man har nån tanke om nått kan man alltid skriva om det. så det finns en anledning att jag skriver med typ 1 läsare liksom :P haha! jaja, gud jag känner mig känslosam efter det där avsnittet the hills xD haha! ska bli kul med jul men ändå inte. Orkar helt ärligt inte att alla ska komma hit, till mina saker, jag ska upp och åka tåg dagen efter och därför vill jag sova när jag vill och inte vänta på att massa folk ska gå :P men det ska bli kul! god jul på er!
vänta! undra vad som kommer hände 2009!? antagligen ingenting men ändå mycket? vad har hänt 2008 egentligen? man har förlorat kompisar (2 st) eller inte direkt förlorat men ändå inte alls samma vänskap längre =( känns riktigt tråkigt, men some friendships are built to last, and some are not. lr hur? kommit otroligt mycket närmre b och l =) fick en känsla idag av att det inte direkt skulle göra nån större skillnad om jag fick julkappar eller inte, vafan här sitter man och begär ipod efter kamera efter data m.m medans fullisen vid götalejon inte ens har ett täcke ute i kylan. är så jävla trött på matrialistiska tonåringar.

år tvåtusenåtta

[/] varit full [ ] varit i slagsmål [ ] varit otrogen [ ] blivit dumpad [ ] blivit dumpad för någon annan [ ] dumpat någon [x] skolkat [ ] åkt polisbil [x] snattat [ ] däckat [ ] svimmat [ ] haft ett one night stand [ ] varit i mer än två förhållanden [x] badat naken [/] varit på en festival eller liknande [x] fått nya vänner [x] förlorat en eller flera vänner (2) [x] piercat mig [x] kissat på mig [x] blottat mig [ ] haft sex utomhus [ ] tagit någons oskuld [ ] tagit någon sorts drog [ ] försökt ta livet av mig [ ] rymt hemifrån [ ] smugit utan att mina föräldrar visste om det [ ] "torskat" med att vara full [x] varit kär [ ] blivit slagen [x] haft prov och inte pluggat till det [ ] fått IG i ett ämne eller flera [ ] fått MVG i ett ämne eller flera [x] haft ångest över något [ ] blivit gravid [ ] kollat upp om jag har en/flera könssjukdom/ar [ ] haft en/flera könssjukdom/ar [ ] flyttat hemifrån [x] badat i havet [x] varit på en vild fest [x] varit på en död fest [x] tjänat pengar [x] ätit skräpmat en vecka i streck [ ] jobbat [ ] fått sparken från jobbet [x] mobbat någon [x] blivit mobbad [x] färgat håret mer än 10 ggr [ ] brutit ett/flera ben [ ] opererat mig [ ] skönhetsopererat mig [x] sovit bort en hel dag [x] varit vaken en hel natt [x] varit vaken i 24 timmar eller mer [x] lanat [ ] haft fest hemma [x] varit på badhus [x] slösat pengar på något helt onödigt [x] blivit arresterad [ ] kört rattfull [ ] åkt dit för rattfylleri [x] fått kontakt med gamla vänner [ ] bodenalive [ ] kiruna festivalen [ ] luleå kalaset [ ] pier pressure [ ] roskilde [ ] hultsfred [ ] en annan festival

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Milou min brorsa filmade ju när vi komfirmerades jag fick filmen idag, shit vad jag saknar varje Torsdag med dig :( <3 Och alla läger !

God jul på dig<333

2008-12-25 @ 01:17:22
Postat av: ruffsi

Åh Milou min brorsa filmade ju när vi komfirmerades jag fick filmen idag, shit vad jag saknar varje Torsdag med dig :( <3 Och alla läger !

God jul på dig<333

2008-12-25 @ 01:17:58
Postat av: milou

saknar dig med :(

2008-12-25 @ 01:37:17
Postat av: Tina Pourdavoy

Jag gillar din blogg :D

jag håller med med det där med presenter och hemlösa. Jag gav faktiskt en gubbe vid göta en mandarin natten till jul :D

Du btw, jag snor din den här 2008 listan. puss

2008-12-25 @ 19:43:04
URL: http://tinafinaaa.blogg.se/
Postat av: milou

hahahahha tack så jättemycket tina :)

klart ;)

2008-12-25 @ 20:05:22
Postat av: frida

heej , FIn blogg.

Allt bra?



Va gärna med i min tävling och håll koll på min blogg via blogglovin.se när det kommer fler tävlingar.

Hejdå.

2008-12-25 @ 20:38:28
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0