08:30 19 november

hellu!
gick upp 07:00, två timmar innan skolan. det är rätt tidigt :) jag skulle tvätta håret, så nu är det jätteskönt. jag tvättar alltid håret på kvällarna med sen när man vaknar e de ruffsit o de blir slitet pga av plattning.. :P iallafall, idag är det spanskaprov, känns osäkert, all min pluggtid gick ju åt min "sovitd" igår (jag somnade ju). sen e det hemkunskapsprov och syslöjd :) efter det är det lucia, vet inte villken tid med :) elli e sjuk idag så hon får inte veta vem som blir lucia (lottning idag tror jag) så jag får ringa henne sen! iallafall, borde gå snart, har redan sminkat mig och fixat sånt :) <3 puss


Kommentarer
Postat av: Elli

Oj vilken gammal bild! :D Haha de var tider <3

2008-11-19 @ 09:24:11
URL: http://livetsomelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0