12 november

hej, som ni vet är jag en fattimobil person. en gammal skrotmobil med kontantkort -utan pengar. det är vad jag har! pga av att jag lämnade in min andra mobil till lagning och aldrig hämtat den, men idag hade mamma hämtat den :D den har vart inlagt sen typ juni :D  jaaaaaaaaaa! så nu allihopa, kan jag nå er! ;) fantastiskt eller hur? jag kan därmed ta kort med mobilen(!!) och ha ringsignalen :O woooow!

idag fikade jag med maja och elli på sandys götgatan, 1 fet chai tack! träffade mimi och becca som gick förbi :D juste! gud va juligt det känns nu :) mörkt, nu är det bara lite snö som skulle göra susen :P hihi, nu är jag lyrisk över min mobil :) även om den suger. men inte lika mycket som den andra :D imorn är det noprov och gymnasiemässa :D hihi, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0