2 november

hejsan hejsan, sitter här i mammas vardagsrum med slingfärg i håret :) jag tog en sväng förbi ringen. tror det blir fint! denna gång tog jag förpackningen med pernilla wahlgren :P haha! på teven är det såklart desperate housewives :D yes! ska till pappa sen, jag skulle egentligen vart där hela helgen också med eftersom mina kusiner och mostrar var här så var vi hos mamma istället.

asså jag får snart damp, jag pallar inte skolan. vi har typ 4 as stora grejer som ska typ vara inne dom 2 kommande veckorna :S riktigt dåligt att dom tar förgivet att man pluggar på lov? ush ush. och hur fan ska jag kunna komma upp klockan 7:30 om jag vaknar 2 naturligt.. jag pallar inte. jaja, snart ska slingorna tvättas ut, pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0