20 november

tjingeling!
kollade precis på det senaste avsnittet av Paris Hiltons new bestfriend, bäst! idag hade vi skolan som vanligt.. tråkigt eller nja helt ok :) en smått kul grej var när jag pratade med 'secretguy' (a) gör hela dagen, skoja! ingen var taggad efter skolan, så jag gick hem, kändes tråkigt. ringde linda som dissade robin o c/o för att komma upp till lilla mig :D vi satt och snackade om 'secretguy' HAHA, eller jag pratade och hon spelade gitarr :) sen skyndade hon sig hem o vi ska höras imorn <3 vad händer i helgen då milou lugmair? kanske hem till linda, hon ska köra samma sak som för 2 veckor sen :) kul! sen vet jag inte. ha det bäst, love yah.


Kommentarer
Postat av: linda

tummen upp

2008-11-20 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0