22:55

hejsan, idag hade vi skola, noprov och efter det åkte vi till gymnasiemässan i Älvsjö typ (?) jag satt typ vid frisörgymnasiet aslänge o fick mitt hår fixat när jag ser Amir, jag bah Elli omg It's Amir bitch där borta :P hahah! så jag drog med henne och hälsade :D hihiiiii! det är vi njda med nu har jag träffat kenza, amir och niotillfem :) 2 av dom har jag träffat med elli :) fast jag pratade inte med niotillfem. sen efter var jag lite muppig för elli övergav mig till sin tandläkare.. så jag träffade linda och alla dom men vi lallade bara i typ timmar, sen fick jag GÅ hem :O asså det är typ 4 busstationer :P hahaha!

sen kom jag på att jag inte hade ätit på 24 timmar typ, förutom nån brödskiva, haha!  så mina händer och läppar domnade och jag kunde inte se dataskärmen :O sen deckade jag i soffan efter 100 pannkakor, nice eller hur? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0