23:32

hey!
vaknade för en timme sen.. somnade. fuck va jobbigt, allt lampor var tända, hade äckelsmink på mig, massa spanska att göra och ingen mat i magen förutom godis. gick upp, skrek på zeke, pappa kom hem, jag fick ryck av spanskan, åt. jag känner mig så förvirrad, "secretmabtjejer" ni vrt vrf ;) aaaaaaaaah! fattar inget.. omg omg omg..

sen funkade typ inte internet på typ hundra år heller. jobbigt liv, lr hur? not. på lunchen satt vi med babben, haha, det kommer man allt sakna sen i gymnasiematsalen xD hon och elli kom på att dom båda älskar Lars Winnerbäck... haha, jag och maja bah: EY de e rapp som gäller. lyssna:


den här låten e så bra! precis nu. hihi

Kommentarer
Postat av: linda

den är grym <3

2008-11-19 @ 20:36:41
URL: http://lindaler.blogg.se/
Postat av: maja

RAPP ÄGEEER BABYSTJARTEEEEEEN!

2008-11-21 @ 19:55:29
Postat av: Anonym

haha, så ny låt också, typ 3 år efter XP

2008-11-25 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0