25 november

hello!
kom precis hem från världens mysigaste dag! efter skolan gick jag, elli, alice och sara hem till sara :) as old times :P jag tycker vi 4 e en asbra mix, rätt olika men ändå lika liksom ^^ vi bakade först pepparkakor! :D hur längesen var det inte man gjorde de liksom? dom blev goda :) fast alice blev brända, men hon var nöjd xD hehe..
sen gjorde vi mat och efter det bakade jag en hel plåt mumsmums, sån där fet chokladkaka men massa klet. så gissa om jag e mätt? :P haha! vi pratade om allt mellan himmel och jord (killar) och ja.. *det man kanske brukar prata om* :) kändes jättebra att snacka om de med er :P berättade också om 'secretguy' :) hihi!

Kommentarer
Postat av: Elli

Det var underbart! <3

2008-11-25 @ 20:15:46
Postat av: sara

jaa det var jättemysi:) <3

2008-11-26 @ 21:01:54
Postat av: Anonym

ja ,jag håller med om att vi är en bra mix =)

puss puss

2008-11-27 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0