2day

tjoho!
kom hem från skolan för typ en timme sen eller nått :) var i skolan till 4, pga luciaövning :D det var kul! kommer säkert bli prima :P jag har ju typ snackat om att köpa extansions i hundra år, säkert ett år eller nått.. men jag vet inte.. man måste typ ha flera lager annars ser de liksom "tunt" ut :/ jag vill ha långt naturligt hår, men det tar ju ett tag. hm.. får se <3
idag var det snö, massor :S jag blev typ attakerad påvägen till skolan, gjorde så ont i mitt ansikte :( så sminket rann och massa.. så idag har jag vart ful. palla om det ska vara såhär varje dag :S ska nog tvätta mitt slitnahår snart. jaja. p.s! pallar inte att alla killar e så..gaaaaaaaah! ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

life is a bitch ..

<3

2008-11-24 @ 20:39:03
URL: http://lindaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0