3 november

yo!
somnade aldrig igår. kunde verkligen inte :P var så van vid att lägga mig typ 3, fast vid 3 kunde jag inte sova heller. tror jag sov kanske 2 timmar här i början av morgonen. men men. jag kommer säkert sova bra inatt :) det var rätt kul ändå, letade fram ipoden och låg och kollade på scrubs i mörkret. sen dog den.. då letade jag efter en manikyrpenna (!?) för jag bah jaaa frankmanikyr mitt i natten.. :P jag älskar denise richards reality show - it's comlicated. det går typ mitt på dagen, därför har jag kunnat se det nu på lovet :D det går typ när jag vaknar på lov. försöker ladda ner lite nu på piratebay :D exellent! :) det handlar mest om hennes små barn och hennes liv som ensammamma typ :P såklart sitter jag och kollar på vakna med the voice, mitt favvo-morgonprogram! jaja, nu får ni ha det bra, ciao!




.............hur bra som helst

Kommentarer
Postat av: Maja

ganska bra :D

2008-11-03 @ 17:56:58
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bajs vilken jävla töntig lååt av paris äckelhilton :s

2008-11-03 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0