icon

Jag kommer ihåg för typ ca 2 år sen när jag var "lite" större i kroppen, hehe. då såg jag den här bilden eller ja, en liknande på lindsay lohan, hon har typ snyggast kropp ever :) iallafall, då ville jag se ut som henne, men jag gjorde inget för att bli smalare, ingen träning eller nån diet. jag antar att eftersom jag hade mycket "babyfett" som det kallas kvar försvann det av sig själv :P sen äter jag inte lika mycket, är nästan aldrig hungrig :) ofc, ser jag inte ut som henne, men närmre än för 2 år sen, det gör mig glad :D (p.s hon har ju typ baowta pattar, som jag inte har) hehe.. iallafall, hon är vacker och jag är mer nöjd med mig själv än förrut. god she's beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0