jibbers

hejsan!
jag tog mig en promenad och gick och köpte slingfärg :) blir nog bra! gjorde det ju för typ 2 helger sen också? bra resultat tycker jag :) det ser lite mer naturligt än när man bara rollar hela huvet med 1 färg liksom :P

sen köpte jag saker till bakning, så nu har jag precis stoppat in muffins i ugnen :) fett gott! har inte ätit idag :P haha här ser ni min kost.. inget mat, men åh så mycket gott!

just igår! var jag, linda och becca på winter jam i stadion. är personligen inte så intresserad i skidor/snowboards/jibbare, men det var kul. ett minus var att det var fittkallt och jag halkade runt i högklackar... -.-
gjorde en konstig dagensoutfit grej för Stadium :P haha! nån outfit intervju :P pinsamt, kommer komma upp på deras hemsida tror jag :P hehe. vi träffade axel c, robin och deras kompis där. sen träffade jag Ande och hans kompisar + Represent your line Henke, Linus och några mer :) ush, nu är vintern här. take me to california

Kommentarer
Postat av: din käraste <3

hörru lilla gumman! vet du hur viktigt det är att äta? nu är jag seriös, det är inte okej att inte äta något på hela dan och sen äta muffins! nu säger ja att du inte får äta muffins, det är klart du får! men du måste få i dig kost milou!

med tanke på att din kropp redan är tillräckligt smal är detta inte en bra bantningsmetod!och du vet själv att du inte behöver banta eller gå ner kilon på något sätt! så detta är lite töntigt att bara sluta äta! NEJ MILOU! ändring på det där tack?



du vet att jag bara bryr mig och vill ditt bästa <3

2008-11-25 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0