@lice

hihi hej nu e jag hemma hos alice :) ska sova här. just nu ska alice duscha, hehe! så jag hänger med alice pojkvän :) vi har sätt juno och ätit godis, robin (mickes kompis) skulle kommit men han kunde inte :P

idag var jag med alice, vi träffades imorse och gick till affären och shoppar frulle, det blev massa smoothie :) medis och solade/tränade/badade OCH bastade :) allt gick på en timme så det blev ett snabbt besök, när vi hade vart duktiga och tränat gick vi till subways och köpte 6 feta kakor med fanta.. då blev vi minst lika "feta" igen :)

Kommentarer
Postat av: Marissa

Hejsan Milou. Jag har precis suttit och druckit glögg med din Morfar Tommy. Mycket trevligt! :) Tro inte att jag är någon psykopat nu. Men du & jag är typ sysslingar. Min pappa Thomas är son till din morfars syster, min farmor. Ojojoj, kompilcerat - jag vet.



Hoppas du hör av dig. / Marissa.

2008-11-30 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0