serriös för en gångs skull

något som ni kanske har märkt som berör mig väldigt mycket är world trade center attacken. jag blir bara så ledsen när jag ser sånna här bilder. men jag måste ändå inte att det är verklighet. när jag ser bilder på dom som hoppade. ush jag tycker verkligen det här är jättejobbigt.


sen en hemsk bild, jag önskar att jag aldrig sätt. klicka inte om du är känslig. gör inte det då! om du hoppar, kommer du tillslut träffa marken. den här människan levde för nån sekund sen, var lycklig men vågade bara hoppa, förstår du villken jävla rädsla och jag gråter av tanken. vem som nu än gjorde det, tycker jag ska dö, 10000 gånger om.


spola fram till 2:28, det är nog det värsta telefonsamtalet jag nånsin hört. han ringer för han är rädd, tills han skriker för livet, för skyskrapan faller på honom.

ni kommer säkert kommentera att jag är idiot som snackar om det om jag tycker det är jobbigt att se och höra, men det är mitt sätt att bearbeta det.

Kommentarer
Postat av: Linda

nej fyfan .. asså det där är helt jävl OBESKRIVLIGT!!!!!!!

2008-11-06 @ 11:40:41
Postat av: LINDA

NAJ FYFAN ASSÅ!!!! det riktigt hugger till i magen när han skriker till i telefonen .. helvete asså!!!! <3

2008-11-06 @ 17:56:19
Postat av: Anonym

varför och hur länge har det berört dej egentligen??? :S

2008-11-11 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0