20:51

haha okej igår.. det var typ en vikt av hat borta från mitt liv. jag spenderade min lördag med HATAMILOU gänget. u heard it! axel curtis, robin, joel, christos, deras kompisar + linda, marre, karim, jocke, anjos, julio, becca, gurra och massa fler. okej, jag måste erkänna att jag var modig när jag gick dit, liksom hatet emot milou (stalker innebär att förfölja nån och jag har aldrig gått efter nån av dom) så nu, efter ett år är det fred. över en yngka kväll? det började med att axel c gav mig en highfive helt plötsligt (?) :P sen snackade jag lite med joel om att jag inte gjort dom nått. så allt var chill hela kvällen :D sen sent typ 04:00 hade alla gått och det var bara jag, linda, robin och hans kompis adam kvar. asså robin har skrikit efter mig när jag går förbi hans gäng på gatan och bah jävla stalkeeeer! men inte längre eller hur? haha, vi får se robin. så länge han inte slåss, han fick ett ryck att han behövde slå mig? jaja vi hade kul! :) sen på morgonen var det bara jag och linda kvar. vi fick en lapp i hissen om en SPYA! nån hade typ ätit kycklingwook och russin typ... den hade torkat också. okej, inga fler detaljer. det var min kväll. innan det här hade jag middag med gamla kompisar. nu ska jag återgå till Ensam mamma söker. puss!


men snyggon!

Kommentarer
Postat av: ANONYM HIHIHI

haha första utekväll eller?

2008-11-10 @ 00:19:01
Postat av: Maja

underbar bild :D

2008-11-10 @ 15:02:42
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: milou

anonym: nej det är det inte ? :P

2008-11-10 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0