onsdag

hellu!
pratade precis i 56 minuter med alice i telefon :) och innan det i nästan lika länge med linda :) dåligt för min framtida tumör.. vi bestämde att jag och alice ska träna på lördag, eller hon ska typ träna och jag ska sola :) jag längtar <3 hehe. både jag och alice känner att det är superkul att vi har börjat umgås, vi var typ som mest med varandra i 6an typ :P känner mig så förvirrad på hela livet just nu, det är så mycket grejer på gång, sjukt! måste fejsa vissa grejer asså ååååh. okej ni fattar noll :P det känns också som ALLA har nått crazy just nu. precis alla. haha!
kollade preciiis på det nya avsnittet av the hills och nån filmsnutt om läppförstoring :P haha, kissie och amir ska ju göra de på måndag, hehe.. lol. jaja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0