shopping time

tjenis penis!
kom precis in från stan med alice :) vi gick i timmar och kollade efter skor till henne, sen blev vi så trötta så vi gick till den hedliga gamla donken <3 vi köpte 4 burgare, och det var najjjjs! hon köpte ett par stövlar efter nån timme och sen köpte jag ett mineralpuder och en sån borste, kalaset gick på nått över 300 så det var ju inte mycket :)
imorn ska jag och massa tjejer ha "tjejsnack" med sexorna! kommer ihåg i 5an när vi hade det, eller det kanske var 4an? iallafall, vi tyckte niornas två tjejer som var där va såå stora :P det var bara jag och elli som kom i hela vår årskurs :P hehe! ja, alice sa att vi skulle snacka om våra tonårs grejer :P hehe, privat men kul ;) nu ska jag dricka cola eller göra smoothie och kolla på veckans avsnitt av the hills igen! :) kram


snygga alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0