i don't care what they say

tjohoo!
idag hade vi lucia som sagt. johanna bohman blev, grattis! :D tycker jag var superbra! ingeborgis blev reserv :P vi hade en rätt rolig dag i skolan, jo men de va kul! efter skolan (typ 4) ringde jag min käre linda och hon drog sig till söder med elin <3 vi gick till sandys och satt där i ca 2 timmar eller ja, typ 1 timme och 50 min om man ska vara exakt :) vi pratade mest om det som är aktuellt i mitt liv (hehe, ja som mina närmsta vänner vet om) så om du inte har koll på mina uppdateringar, kanske du inte ska veta.. SKOJA! haha som om de va värsta grejen :P iallafall, blandade känslor idag, glad, lycklig, förvirrad, illamående, ont i huvet, ledsen, uttråkad, förbannad. ja, allt på en dag. just nu är jag bara hur illamående som helst, har inte ätit idag, eller jo typ lite på hemkunskapen men ingen frulle, ingen luch och ingen middag, gosh det var lite :( så zeke kommer snart hem med burger king, exellent. kollade förr på några bildspel jag o ingeborg gjorde förr när vi typ var med varandra 24-7, hahaha dom äger NOT, haha! j´vi bah det här är våååårt liiiv och typ massa bilder på oss.. :P nostalgi. det är ju rätt synligt att vi inte är med varandra lika mycket längre :( känns tråkigt. aja, ska nog dö nu, av hunger och pirr i magen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0