00:09

jag är trött och ska därför sova. har tvättat håret och haft inpackning som nu tog slut :( jag låter håret torka sig själv för det får grymt mycket snyggare fall och det sliter att ha så stark värme med hårtork. så jag kan inte lägga mig riktigt än för då blir det typ cp i sömnen, haha! lol :D nu är cilla på planet antar jag, hon kommer flyga hela tiden medans jag ligger o snoozar :) håret känns såååå najs när man haft inpackning, och det växer ju bättre då för håret blir mindre slitet och därfr går inte topparna av. som ni vet sparar jag mitt hår just nu så innom ett år kommer det säkert vara 10 cm längre, så brukar det vara? 10 cm per år? har hört det. aja, ska borsta tänderna :) pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0