10 oktober

hej, jag har inte gjort en update på asa länge, förlåt. har inte haft lust. men nu minnsan! idag var jag som sagt och fikade med saya vi gick till tullys för dom har uteservering (så hon kan göra sina dåligavanor). där satt vi aslänge, super mysigt! sen kom linus och hälsade på :D vi mötte upp med linda, mimi och axel och vi stog och snackade ett tag men en efter en leavade så jag och saya åkte in till stan och mötte hennes killkompisar och chillade runt :) vi var på plattan, jag mår illa av det stället jag bah: saya jag klarar inte att vara här! asså äckelfjortisar gör så jag spyr. kutta dom bara, ni har mitt tillstånd! sen ja, var vi tills typ 8 :) haha idag påvägen till gympan kom en fullis och sa att jag hade asvackra ögon! xD sen kallade han på sin fullis kompis och bah: villka varg-ögon! han kunde inte sluta kolla på mig, haha! kornet bah nu går vi. fick as lust att se juno så nu ska jag det, kollade på idol också. gick inte ut ikväll, fick inte för sur-pappa, men kanske imorn? då ska jag träffa mimsi och saya förmodligen :D p.s! om ni tycker att jag leker som en viss klara ulvesson, så behöver ni inte läsa ;) haha, sorry!








Kommentarer
Postat av: Elli

Ey tusen egobilder?:P HAha jag kännde också största lusten att se på Juno när jag kom hem.

2008-10-10 @ 23:35:00
URL: http://livetsomelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

lär dig ta ett skämt kanske ;)

2008-10-10 @ 23:36:11
Postat av: LINDA

AAAAAAAAAAH MILLAN! KOLLA BILDERNA, HOLY CRAP.

<3

2008-10-11 @ 01:20:42
Postat av: Ann Onym

Fuck you! Bilden me mig var så unserial!

2008-10-11 @ 12:16:56
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/
Postat av: Saya

Det var mysigt att fika men milou va pinsamt få inte folk att tro att vi var på plattan länge, vi stod lite vid sidan och tog en gach sen gick vi.. pinsamt haha

2008-10-14 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0