16 oktober

hejsan, hemma. dricker en kaffe och äter mrkchoklad, tjockis barn men vad? idag fick vi som sagt tillbaka svenskalitteraturen, trodde verkligen det skulle bli ett högt betyg och det blev inte så högt som jag trodde. men men, thats life. typ satt och grät :P på lunchen gick jag och felicia i regnet och tog en chailatte :) mums! nu ikväll åker min moster med min 2 åriga kusin ensam på ett plan i typ 10 timmar :S hon är typ framme imorn på morgonen :) men jag vet inte om vi kommer ses för hon ska vara i jacobsberg :/ idag var jag med linda vi var på BK och sen kollade vi i skrapan, juste! jag satt i 2 TIMMAR i vittras trapphus fr linda slutade kl. 4! fatta! haha hon visste inte ens att jag satt där. tillslut efter 2 timmar sa en blattekille bah: hur länge har du suttit här igentligen? jag bah: för länge.. pinsamt! imorn är det fredag, alltså helg :) veckorna går så jävla fort det är helt sjuuukt! nu ska jag spela lite gitarr puss & kram!

jag och matteo


Kommentarer
Postat av: m,

SV: nej?

2008-10-16 @ 22:04:56
URL: http://majjjahs.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, det är fasen sjukt att du satt där hela tiden! PUSS

2008-10-16 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0