6 oktober

godmorgon, har igentligen inte tid att skriva det här men men. klockan är kvart över åtta, det är 45 minuter tills jag börjar. jag glömde min ipod sladd hos mamma så ipoden kommer dö snart :/ sen har jag inte gjort en grej i engelskan som jag skulle.. hm.. aja, jag fixar det ikväll :P idag blir typ pluggdag idag :) det är så dåligt väder :( tog fram vinterjackan idag, har tänkt köpa fjällfävens blåa jacka INTE SOVSÄCKSJACKAN, utan den vanliga jackan ni vet? ^^

Dagens låt: god damn you're beautiful to me - Chester See
Dagens frisyr: smutsigt hår
Dagens smink: det mesta
Dagens kläder: jeans & linne -vinterjacka?
Dagens händelse: inget? skolan?
Dagens planer: göra läxor?
Dagens vill ha: kanon d40
Dagens beroende: ipod som kommer dö
Dagens tråkigaste: lektioner
Dagens mat: skolans (.......)
Dagens mående: helt ok :)

Kommentarer
Postat av: linda

har ju också tänkt köpa den jackan!!! då blir vi lika som bär, haha ..

2008-10-06 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0