8 oktober

godmorgon, har precis sminkat mig lite :) satt på mig kläder, det blev gårdagens inköp: svart strumpbyxor och en lång gråtröja, sen ofc med den nya fina halsduken! :) idag har jag engelska, no, lunch, hemkunskap och syslöjd. det enda av de som inte är kul är ju no:n :/ ush, jag måste få tag på svenska frågorna, babben säger fel adress till mig! kanske ska till mamma idag? eller? hon ska ju som sagt till budapest på fredag och ville träffa mig innan. aja, ska till skolan måste bara svepa kaffet först! p.s! min favoritblogg är stinalee :) kram




























Kommentarer
Postat av: LINDA

niiiiiiiice, jag slutar fan kvart över två idag län! vi borde ses ;)

2008-10-08 @ 10:54:45
Postat av: Ghostfriend

hmm

2008-10-08 @ 13:23:21
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0