at vittra

tjenare! är på vittra gymnasium och chillar galet medans linda har spanska. kom på att jag måste hämta min data hos ingeborg sen, lämnade den där ju. jag vill säga en sak..jag håller på att nysa. var i skolan och hade massa tråkämnen.. det är helt sjukt att det är fredag imorn! det var ju typ en dag sen det var lördag, känns som det iallafall :) liksom de e snart h-ween och typ lucia! liksom det känns som förra måndaden jag gick i luciatåget! sjukt. doh, den här gången är nån i vår klass lucian, undra vem :P haha, orka det liksom, stå och bah: gud lalala.. fast jag ska väl inte säga nått, jag som är en gammal goding från katarina kyrka. nu nös jag. det lät. och var pinsamt. doh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0