hemma


hej, nu är jag hemma. ska chilla (med läxor) måste göra svenska uppsats som är tills imorn :S åh nej :P jaja, idag hade jag mitt favvo ämne engelska :D jippie, okej så kul var det inte. gosh, jag måste göra den där svenska litteraturen nu :) är så sugen på ben&jerrys! fatta gott! skolfotot kom nu! har ingen sladd till kameran här hos mamma så kan inte lägga in bilder än :P p.s! alla som fått skolfotot ta med imorn så byter vi! :D mitt skolfoto blev faktiskt helt ok på den stora enmansbilden, men jag ser ut som en liten mupp på dom små ^^ jag ser rätt brun ut (my goal) så det är ju ett +! aja, hörs sen! kram

Kommentarer
Postat av: lindis

fett fin bild!

2008-10-09 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0