konsten att göra läxor

hej, nu har jag typ gjort läxor med min pappa. vi har läst tillsammans, han köpte också Mina drömmars stad som jag måste läst ut tills fredag jag är på sida 71 av 289, så jag har en del kvar. men om jag läser lika mycket som jag gjorde nu ikväll går det nog bra :) sen gjorde jag spanska stecil som skulle vart inne för as längesen, ni vet brevet? är iallafall snart klar med den. ska gå in och kolla på gymnasiepoäng, om man liksom kollar upp det man vill gå på så kan man ju sträva efter att få så många poäng. nu sitter jag och lyssnar på snook :) snook, svett och tårar - Snook spelas just nu :P

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kom du in i en snook period? :P

2008-10-07 @ 15:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0