lördag

hey, jag känner att jag är skyldig er en beskrivning om ikväll. först och främst är jag sjuk, förskyld och har huvudverk pga av allt detta näsblod dom senaste dagarna. max och davishi ringde och ville träffas men jag orkade tyvärr inte, blir nog nästa helg, kanske. sen smsade jag lite med mimi som var på fest aslångt bort, linda som var i farsta och axel som var hemma. jag ska nog bara kolla på tv och ta det lungt. hittade precis en snickers, mumsigt värre!

idag åkte jag till linda rätt tidigt, vi gick och köpte massa ingredienser där i vasastan och sen gick vi upp och bakade som sjutton! linda råkade hälla ut mjölen över golvet, där allt hundhår låg så det blev hundhårsmjölk (.........) haha, för er info så hällde vi såklart inte tillbaka mjölken! bullarna var tvunga att typ jäsa i en timme blablabla så precis när bullarna var klara så kom mimi, haha, rightontime lr hur? jag ville leka frissa så jag fick klippa i mimi med världens finaste hårs hår! det är ver en meter långt! jag klippte henne så hon fick lugg! :D hihi! hon ska snart färga det mörkt, kommer bli asfint! haha, jag linda och mimi hade asmysigt :) ps! jag har inte klippt linda, hennes lugg har växt ut xD









kram

Kommentarer
Postat av: linda

haha, that's hot!

2008-10-05 @ 02:22:08
Postat av: ruffsi

mimi har klippt lugg :D <3!

2008-10-05 @ 20:42:02
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0