peyre i LA

hejsan, vaknade sent efter allt snoozande på alarmet. idag har jag svartgråa jeans och ett svart linne, inga konstigheter. juste linda jag vet inte om jag kan följa med till ditt land längre för en av mina mostrar kommer på fredag, men jag ska kolla upp det! jag älskar natacha peyres blogg, hon är söt och mer mogen nu. kolla liksom tillbaka på förr.. nu har jag brottom och har massa saker kvar att göra :S måste gå typ om 20 min :) jaja, puss!




Kolla Natacha Peyre som skolelev -brunett, platt och smala läppar.
Sen överdriven och liiite slampigt utseende *förlåt*
Hon är så mycket sötare nu :) tycker jag iallafall! inte så blond och jättefina kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0