textupdate

nu ska jag sova, har kollat på tila tequila aftershow, hon blev ju övergiven av den där blonda tjejen hon valde hon bah: jag älskade dig, sen blev hon så arg så hon bah jävla hora (?!) makes no sence? ofta man bah jag gav dig mitt hjärta sen bah din hora? lite cp? aja, imorn ska några äta frulle i skolan, får se om jag går ;) tror inte de :P elias åkte ut ur idol :P haha! oj jag trodde jag hade skrivit vad jag gjorde idag..

idag efter jag hade vart på vittra så gick jag, axel, linda och becca till sleven (7-eleven) och köpte brownies, dom är äckligtgoda! sen gick vi runt lite, gick till burger king, satt på fullisbänkarna på medis bara gick mest :P sen åkte becca till fotbollen och axel skulle hem till enskede. linda och jag gick till burger k och köpte en hamburgare då nikolai går frbi så vi kutade ut och bah HEEJ! han tyckte det var lite pisamstämning :D haha! sen åkte linda till stureplan - the place to be NOT. hon skulle på bio med m-elementar brudarna :P imorn ska jag träffa mina kompisar från vittra gymnasium på lunchen! puss

Kommentarer
Postat av: Bea

ha en toppen fredag, några planer för helgen?

2008-10-03 @ 03:07:26
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: linda

i know. fett gay på stureplan helt allvarligt

2008-10-03 @ 11:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0