update

sorry för dålig uppdatering, har gjort lite allt möjligt, mest läxor. också har jag badat och tvättat håret (utan balsam..), torkat det, snackat i telefon med mamma. appråpå min mamma, hon ska till Budapest på fredag med jobbet, därför ska jag vara hos pappa den här helgen med. hon undrar om jag vill beställa nått från budapest, vafan finns där? ungern? hm.. har lagt fram läxor jag ska göra imorn och kläder tills imorn, tjänar tid på att lägga fram innan. sen har jag läst lite svenskaboken. har inte upg till den, babben sa att dom skulle finnas på svenskabloggen, men den funkar ju inte. jag känner mig nöjd med kvällens insats! puss och kram, milou lugmair.


hit ska mamma på fredag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0