update

hej hej hej, har inte gjort några läxor mest spelat gitarr :) man vill ju impa på måns när han kommer tillbaka nästa termin :P hehe. ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva, såg the hills avsnittet!! det ägde, värsta dramat :P hihi. imorn är det den "roliga" dagen i skolan, med slöjd och hemkunskap :P jag och peter schwartz ska göra americanska pannkakor (.....) haha! blir väl gott :) ingeborg ska typ göra bacon med hampus! HAHA! skoja. har inte kommit nån vart med min klänning i slöjden... ush och fy. nu är det ju ett nytt bråk med fannu, men mellan fannu och myrrah, myrrah är ju typ bästis med kissie :D jag skulle precis kolla hur många situps jag kan göra utan att dö.. jag kom till 15. haha! nu ska jag gå och typ bada eller nått. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0