update


hej, gud ursäkta för dålig uppdatering! men jag har pluggat som fan! :P har gjort hela svenskan, är riktigt nöjd, pappa och mamma har hjälpt till och så, och jag tycker det blev prima! svensklitteratur. jag andvände ett svårt språk så hon kommer säkert tro att jag kopierat texten :S men men. har gjort lite planer, ska fika med saya imorn, ska bli asnajs att liksom catch up, var aslänge sen. vi var ju typ bästisar under en termin vi gick i samma dansklass. och ni vet linus? han känner henne, gud vs världen e liten! han bor ju aslångt bort typ. sen kanske jag ska till skåne ensam på höstlovet v. 44 till ottilia :) men vi får se :D imorn ska mamma upp senast kl. 5:30 typ fr hon ska ju till budapest :P nu ska jag ta ett bad, skönt! jag har ont i magen, jag åt as mycket pannkakor :P

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: det får du klura lite på ;)

2008-10-09 @ 22:39:56
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0