update

kom precis hem från donken, har vart där ock sprättat 114:- hihi. fyfan va mörkt de e! kunde typ inte se ett piss :S

idag har jag fikat med mimi, saya och linda :) vi typ satt på sandys asalänge :) lallade runt och så. så nu e jag hemma och har köpt take-away för tredje kvällen i rad. fredag = pizza, lördag = kebab, söndag= donken :) men jag är nöjd och mätt :D haha! jaja, me love chailatte :) blev tyvärr 2 st idag. asså sandys är inte alls lika goda som espresso house men espresso house kostar det 35:- och sandys kostar 15:- så ja. när man dricker chailatte smakar det jul :D fett mysigt med jul ju! träffade teater-david idag :) det var najs! hihi. jaja, nu ska jag vara tyst så ni behöver inte läsa detta inlägg mer, ciao!

Kommentarer
Postat av: ruffsi

DAVID MED RANDIG TRÖJA ???? :O

2008-10-12 @ 22:14:28
URL: http://ruffsiarokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0