update

hejsan! dålig uppdatering eller hur? okej, ska berätta lite om igår.. jag, ingeborg och elli gick på den där festen i kulturhuset om tåglinjerna.. asså jag är verkligen inte rasist men vi 3 flickor var dom tre vita fåren. det var typ 300 pers, som va liksom mörka då då. och dom bah .......... till oss. kollade liiiiite snett? haha, allt var helt sjukt. man kände att man liksom ville be om ursäkt för man var vit. man bah om jag hade vart svart kanske dom hade vart liiite trevligare.. sen hängde vi med en asnajs kille :P som gillade att ta lite på borgs ;) grr! haha, sen pallade inte jag så jag satt med några töntar nere i kiosken xD då kom ett litet gäng och frågade efter mig till elli och borgs, lol liksom :P okej, vill ni veta villken linje som vann? gröna! woohoo. vi fick en goodiebag med en facekatalog med några erbjudanden i, en gratis kaffe på pressbyrån, en smoothie, ett comviq-startpaket och lite mer. inga toppen grejer direkt. men vi drev sönder och det var kul :) sen när jag åkte hem själv tog jag typ en askonstig buss...den typ åkte till nacka (?!) jag bah DU SA SÖDER? han bah: vi kommer dit sen.. jag typ freakade ut i tystnad. hade inga pengar på mobilen och det var helt kolsvart ute.. då var typ klockan halv 2. men men efter typ en långtur runt nere vid spårvägsmuseet så kom jag hem. sen idag har jag vart på shopping tur nere i gamla stan med mamma, min moster mia och min kusin stina. vi köpte lite saker till matteo som kommer tillbaka på måndag. sen fick jag en ny piercing av mia :D en fjäril :) kan man ju ha när man ska festa till det lite på stranden ;) hehe. är så avis på kenza som är i kreta med hennes kille :( aspinsamt är att bilderna från igår kommer dom publicera på playahead, liksom jag, ingeborg och elli på pa (..............) haha, jaja. har precis ätit tacos och ska bara chilla ikväll :) puss och kram

kolla va fin nagelförlängning jag gjorde i bainbridge i somras :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, jag är jätte dålig på naglar, köper alltid massa saker till dme i hopp om att jag ska hinna navända dem, men tiden rinner iväg!

Fint vare :D

2008-10-26 @ 12:25:34
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0