update

hey! nu har linda gått, klockan är 01:00 och vi har myst galet! linda hade nån fest men vi sa nej för vi satt och kollade på Love actually :) den är för gullig! sjuktbra. internet håller på och fuckar sig, irriterande! känner verkligen att man ser villka som är ens närmaste vänner och villka man skulle kunna överleva utan, det är bra att veta. om ni är en av dom viktiga flickor som finns i mitt liv, vet du nog det! <3 linda, du och jag kan snacka om grovt serriösa grejer men ändå ha så jävla cp-humor, haha! liksom whats up med att asflabba till en text i storlek 5(!?) HAHA! sen mimi och alla ni andra <3 me lajk u guys!
snart kommer nån tjej som ska sova här (!?) nån pappa känners syrra eller nått sånt.. jag måste sitta uppe för hon e och festar och jag måste vara vaken..

hej igen, nu är klockan 2, jag har suttit och snackat med tjejen som ska sova här, hon är asschysst! synd att hon åker imorn :P hon e 20 och bor i nått litet ställe och är med i nån motorcykelgäng. aja nu ska jag sova! imorn är det bakning hos linda! puss

Kommentarer
Postat av: linda

haha, storlek fem är nice ;)

en gud vad kuuul att hon var trevlig :D

hell yeah, bakning hos mig. KANELBULLENSDAG, någon som är på g?

2008-10-04 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0